niedziela, 4 maja 2014

Dzień 55 przed maturami

Dzień 55: Piosenka artysty/zespołu, który ostatnio widziałeś na żywo (kiedy i gdzie?)



Początek sierpnia '13, Międzynarodowy Zlot Harcerzy i Skautów - Wicek 2013

Jutro matura, matura, matura :)
Jak się z tym czuję? Nie dociera to do mnie, nie dociera, że to jeden z najważniejszych egzaminów w moim życiu, który decyduje o mojej przyszłości. Ostatnio usłyszałam: " Jedziesz do Krakowa? Przed maturą? Chyba byłem kujonem". Nie uczyłam się tak ciężko, jakby chcieli tego inni, nie uczyłam się ponad swoje możliwości, bo na siłę nic nie osiągnę, tylko wszystko mi się pomiesza i bardziej się zestresuję. A tak? Wiem, na czym stoję, wiem, do czego dążę, a moją motywacją jest Miśka z Pawłem, bo oni już tam są. Bardziej będę się denerwować jutro, kiedy wszyscy będą, za przeproszeniem, srać po kątach, jak oni to mało umieją. Najwyraźniej tak miało być. To tylko 7 dni egzaminów, potem będą najdłuższe wakacje w życiu i czekanie (cierpliwe) na koszmarne wyniki. Nieprzespane noce? Niee, to nie dla mnie, sen jest ważny, bez niego tym bardziej nic nie napiszę. Pewnie dopadnie mnie pewne małe, obrzydliwe, paskudne i bolesne coś za kilka dni i będę płakać nad arkuszem, ale kobieta nie może się dać byle czemu. Poprawka w sierpniu, mało kuszące rozwiązanie.
Pozdrawiam, trzymajcie się, wszystkim maturzystom życzę powodzenia i sama - nie dziękuję ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna