poniedziałek, 5 maja 2014

Dzień 56 i polski podstawowy

Dzień 56: Piosenka z listy: The Rolling Stone Greatest Guitarists



No to pierwsza matura za mną. Idąc do sali, stojąc przed salą z naklejką w ręce, siedząc z arkuszem przed sobą - nie docierało do mnie, że piszę. Nie stresowałam się ani trochę. Niektórzy sądzą, że nie stresują się ci, którzy są przygotowani. Czy ja wiem? Nie byłam super przygotowana, ale nie po to uczyłam się tego przez 3 lata, żeby teraz siedzieć i płakać nad arkuszem.
Wesele vs Potop. Dagna wybiera Potop. Czytałam obie lektury, ale Wesela nie lubiłam, męczyło mnie i w Potopie, przede wszystkim, Sienkiewicz pisze bardziej ludzkim językiem. Nie ma tylu metafor. Obraz poety - wszystko, tylko nie to. Żołnierze zawsze spoko ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna