środa, 14 maja 2014

Dzień 65 i geografia pp

Dzień 65: Piosenka, która ma być grana na Twoim pogrzebie.


A dzisiaj przedostatnia matura - z geografii. Pisałam podstawę, bo nie oszukujmy się - jestem na innym profilu i nie uczyłam się już tego przedmiotu w 3 klasie. Były pytania łatwe, banalne, ale także ciężkie, podchwytliwe. Nie wiem, nie umiem ocenić jak mi poszło, chyba nie mam co liczyć na wynik jak na próbnej.
Lało, padało, było paskudnie na zewnątrz. Jeszcze wypadek był w centrum dwóch autobusów i 30 minut kwitłam na przystanku. Pozałatwiałam kilka spraw, jakie miałam na swojej super długiej liście, lecz ze względu na zniechęcającą pogodę reszta poczeka do piątku lub poniedziałku po ustnym polskim.
Mam nadzieję, że wszyscy maturzyści mają dobre samopoczucie, a uczącym się życzę wytrwałości, jeszcze trochę ponad miesiąc ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna