czwartek, 8 maja 2014

Dzień 59 i polski rozszerzony

Dzień 59: Dla śmiechu, chciał/abym zobaczyć kogoś, kto wybierze tę piosenkę.


Dzisiaj polski poziom rozszerzony. Wybrałam temat miłości: Don Kichot vs Romeo i Julia. To mnie ostatnio prześladuje, przecież na CR też była taka tematyka. Nie jest źle, jak porównywałam własnie z przyjaciółką nasze pomysły na rozgryzienie tematu, wyszło, że mamy podobnie, więc może nie będę miała nadinterpretacji. 
Powoli kończy mi się cykl matur, zostały ustne i geografia. Weekend spędzę nad zaporą na robieniu zdjęć harcerzom. W sumie w mieście też trochę będę, bo tam głównie gra się będzie odbywać. Obędzie się bez nocowania w namiocie, bo nie mam zamiaru się przeziębić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna