poniedziałek, 21 grudnia 2015

Coraz bliżej

Coraz bliżej święta!
Możecie mnie zwyzywać, ale ja tam za śniegiem nie tęsknię. Dla mnie lepiej - nie będę marzła, nie będę musiała prowadzić auta po śniegu i będzie świecić słońce.
Nie czuję klimatu świątecznego, bo ciągle siedzę w Krakowie i póki co nie mam za bardzo czasu myśleć o Bożym Narodzeniu.
Weekend spędziłam bardzo produktywnie - ułożyłam z K. aż dwie układanki z puzzli. Tematyka - Star Wars. Zaczęło się od tego, że jedne podarował mi na Mikołaja z wizerunkiem Kyle'a Rena. Jak w końcu się z nimi umordowaliśmy (wszystkie odcienie czerni!), to poszliśmy do sklepu po kolejne, tym razem z BB-8 ^^ Kochany bąbel :D Oba obrazy już są w antyramie, teraz tylko powiesimy je w mieszkaniu chłopaków, żeby chociaż trochę zapełnić te wielkie, puste, białe ściany.
Ten weekend mogę zaliczyć także do tych "wyspanych", bo odsypialiśmy imprezy, kino, puzzle i frytki w środku nocy. Gnicie w łóżku do południa!
Do Krakowa w sobotę zawitali moi rodzice, z którymi poszłam na obiad i poszlajałam się po kiermaszu galicyjskim oraz Galerii Krakowskiej. Wieczorem pojechali na koncert Fisha z Marillion na Miasteczku.
Już jutro wracam do domu! Jedziemy sami z K., bo brata rodzice wzięli wcześniej. Moja ukochana uczelnia zlitowała się i puściła nas wcześniej, bo aż o 11 mogę wyjeżdżać. Kierunek - Żywiec! Na kawę i pogaduchy, a potem obiad już w moim domku.
Kasa leci i nie wiadomo kiedy mój fundusz bardzo się uszczuplił. Pocieszam się tym, że kilka osób jest mi dłużnych jeszcze jakieś tam sumy, więc coś się uzbiera. Najwięcej idzie na sukienkę, którą sobie wymarzyłam jakiś czas temu i teraz szyję ją u znajomej krawcowej. Tak bardzo nie mogę się doczekać efektu końcowego ^^
No cóż, trzeba lecieć na ostatnie ćwiczenia w tym roku :)
Pozdrawiam i trzymajcie się, o Wy nieliczni :D

Tak się spędza romantyczny wieczór razem



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna