wtorek, 29 grudnia 2015

Grudniowe unikaty

Ostatnie unikaty w 2015 roku!

1. Książka/film

Z książek w tym miesiącu komiks Batmana, który pożyczył mi Konrad do szybkiego przeczytania. Póki co czytałam na wykładzie z Historii Polski :D


Jeśli chodzi o film, to zdecydowanie rządzą Gwiezdne Wojny, na które czekałam długo. Mimo tego, że dopiero od niedawna jestem zainteresowana SW, to bardzo się cieszyłam na niego. Poszłam z moim znawcą, który mnie z powrotem wkręcił w filmy i wszystko tłumaczył.



2. Piosenka

Send My Love (To Your New Lover) - Adele (covered by Bailey Pelkman) 

3. Ubranie

 Absolutnym fenomenem i moją perełką jest sukienka, którą dałam do uszycia znajomej krawcowej. Od pewnego czasu marzyłam o sukience z białym kołnierzykiem. Krawcowa spełniła moje marzenia! Zdjęcia nigdy nie oddają tego jak wygląda dana rzecz w rzeczywistości, więc musicie wierzyć na słowo, że jest cudowna! Będzie testowana już w Sylwestra ;)

Bluza UJ musi być! To za pomoc samorządowi w noszeniu pudeł z budynku A do B.

4. Strona www.

Jeśli jeszcze nie znacie Pana Buka, to koniecznie musicie tam zajrzeć. Przegenialne teksty. Mąż Pani Buki ^^ -wchodzę-  

5. Zdjęcie

Selfie z moimi baryłami! Niestety brakuje mojego lubego, bo się szlajał po mieszkaniu zamiast z nami robić zdjęcia ;/

6. Kosmetyk

Zawsze lubiłam pomadki z Yves Rocher, bo mają fajną konsystencję, smak, są wydajne i naprawdę fajnie nawilżają usta. Nie kleją warg.

  

  7. Biżuteria

Będą świąteczne prezenty, czyli zegarek ze strony watch4you i bransoletka z us-words. Już od dawna zależało mi na tej bransoletce, ponieważ podoba mi się ten minimalizm, subtelny drucik i przepięknie wykonany napis. Zapięcie co prawda jest dziwne i ciężkie do samodzielnej obsługi, ale nie obawiam się, że się złamie lub zegnie. Zegarek z kolei chciałam wymienić na jakiś z większą tarczą, bo mój poprzedni był maciupci w porównaniu do tego. W ogóle zaczęła mi się ścierać bransoletka zegarka, dlatego nowy był potrzebny. Prezentuje się przepięknie.


8. Jedzenie

Zawsze jak jestem z Elą w Auchanie na większych zakupach, musimy kupić sobie jakieś ciasto do kawy na deser. Zazwyczaj było to Tiramisu, tym razem postawiłyśmy na coś z owocową nutą. I jest - smoczy owoc!

 9. Sytuacja

No oczywiście, że święta! Poza tym jeszcze wydziałówki i układanie puzzli. I przede wszystkim będzie Sylwester ;)

10. Technologia

 Jakoś wkręciłam się w Snapchata ostatnimi czasy. Nie, żebym wysyłała, ale raczej dodałam youtuberów i oglądam ich "stories".

 Czas na mix i uciekam!

 

Tak oto wygląda maska przeciwpyłowa (a'la Bane z Batmana) - pożyczona od Iwo | Ozdobiona światełkami ściana w mieszkaniu w Krakowie | Biała śmierć - 0,5l drinku wygranego na wydziałówce

Szwoleżerowie o 3.00 w nocy | układanie puzzli z Gwiezdnych Wojen | Mandarynki czyli symbol grudnia

Piękna jesienna pogoda w połowie grudnia | Bransoletka US | Tosty z ketchupem typowym śniadaniem

Choinka w domu - złota niby | selfie z Radziem | Kolejna ściana ozdobiona światełkami w Krakowie

Miś od Konrada! ^^ ucięło ;c | Gwiazdki na deser | Batman do poduszki

Najlepsze herbatki z Biedronki! | Wschód słońca w Beskidach i Tatry w oddali | Obiadek na bogato - z pobliskiego bistro | Kino z chłopakami - Gwiezdne Wojny | Kolejne selfie z Radkiem i Konradem, którego ucięło - w klubie na wydziałówce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna