piątek, 11 grudnia 2015

Piątek

Burżuje studentki. Tak duże zakupy zrobiły w Auchan, że aż zajechały do niego autem.
Z takich ciekawostek - spędziłam pół dnia w łóżku i oglądałam filmy.
Bo nieważne gdzie, ważne z kim. I byle na chwilę odpocząć od nauki. Historii mam po uszy. Zarówno Polski, jak i całego świata.
Mam jakąś taką potrzebę posprzątania jutro w mieszkaniu. Takie generalne porządki przed świętami. I oczywiście będziemy z Elą wieszać ozdoby świąteczne - mamy tylko lampki i choineczkę ;c
Karczmne bójki idą mi zadziwiająco dobrze. Szczęście sprzyja w kartach? Ale przecież w miłości też mi nieźle idzie :D
Na koniec coś, co idealnie oddaje powód mojego związku i jego trwanie. Bo takie dwa psy ogrodnika jesteśmy ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna