wtorek, 19 maja 2020

8 miesięcy

Ja i ten pan mamy dzisiaj 8 miesięcy związku. Zawsze uważałam, że wyliczanie miesięcy jest dziecinne i bezsensowne, ale w tym przypadku tak bardzo cieszy mnie każdy przeżyty wspólnie miesiąc. Od czasu wirusa w Polsce nie widujemy się już codziennie w pracy, bo mamy postój, zauważyłam więc jak bardzo zaczęło mi to doskwierać. I tak spotykamy się w miarę często, aktywnie spędzamy czas, ale jest inaczej niż wcześniej.
Już oboje jesteśmy starsi o rok, bo mamy urodziny w odstępie 5 dni od siebie. Tacy starzy jesteśmy!

Jak minie rok to przestanę każdego 19 dnia miesiąca liczyć, ale póki co - odliczam do rocznicy ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna