piątek, 16 grudnia 2011

6000


Witajcie! :)
Jejku, już 6000 wejść na bloga. Nawet nie wiecie jak się cieszę :) Jestem Wam bardzo wdzięczna.
Szykuje mi się cudowny weekend. Jadę jutro po południu do Milówki na wigilię z harcerzami. Właśnie wypalam w kawałku drewna lilijkę. Spakuję się jutro, trzeba tylko się dzisiaj mentalnie przygotować.
Wyprowadziłam w tym tygodniu wszystkie oceny, które musiałam dociągnąć i jestem z siebie bardzo zadowolona. Jak się chce, to się odpowie z biologii i historii na 5 ;p
Nie mam Wam co pisać :) Zaraz angielski, jutro nie będę raczej dodawała notki, więc do zobaczenia w niedzielę :)
Miłego weekendu ;*

20 komentarzy:

  1. gratuluje:* życzę dalszej wytrwałości w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. :)

    Moja siostra jest harcerką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje takiej liczby wejść na bloga, ja mam w zaogrągleniu dopiero 1.600 ! wytrwałosci i dalej takich ciekawych postow :*
    zapraszam,pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :***


    ----
    Zmieniłam nazwę bloga, zaczynam od nowa..od zera i mam nadzieję, że tobie się to spodoba, od niedawna możecie mnie znaleźć pod adresem hoopy-hoopy.blogspot.com. Mam nadzieję, że wpadniesz i skomentujesz ostatnią notkę. Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. to gratuluję ;)
    a kolejnych 6000 tysięcy nie ma sensu życzyć ;P
    na pewno będą =)

    no i cóż.
    pozostje mi pogratulować tych ocen ;)
    tak dobrych, jak twoje, coś ostatnio nie widzę. ;/

    pozdrawiam gorąco ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ocen i życzę dobrej zabawy na tej wigilii! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. No,no 600 wejść -gratuluje :)
    Hehe, dość szczęśliwa jestem :)
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 6000 wejść to sporo.Gratulację:)
    Ja chciałabym być harcerką,ale w mojej miejscowości to niestety nie możliwe :(.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie. Jak sie chce to można mieć dobre oceny, problem w tym, że mi się mało kiedy chce. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje ^^
    ja właśnie lubie tego typu filmy ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. życzę kolejnych 6000 tys ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i ocenek, i wejść :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ehh.. nie mogę historii. Denerwują mnie te wszystkie tematy o ustrojach starożytnego Rzymu czy starożytnej Grecji ;/ ależ to nudne..
    Gratuluję dobrych ocen i dużej liczby wyświetleń. Oby tak dalej!! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie , że Ci się układa ;D
    Zawsze chciałam należeć do harcerzy, ale skończyło się na zuchach. A szkoda :( :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja korzystam z weekendu jak się da :D

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje i życzę miłej zabawy na Wigilii :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyników w szkole i licznych wejść na bloga !! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna