niedziela, 11 grudnia 2011

Kolejny zestaw zdjęć


Dzień dobry
Dzisiaj mamy zjazd rodzinny z racji urodzin Iwo. Nie mam jakoś pomysłu na notkę, zatem pokażę Wam zdjęcia, które wczoraj zrobiłam w ogrodzie. Tym razem robiłam aparatem rodziców, lepszą cyfrówką niż tą, co mam na co dzień. Nawet nie wiedziałam, że jest on tak genialny. Skorzystałam z pięknej pogody. Dzisiaj też jest cudnie. Przy okazji, jestem niesamowicie szczęśliwa, że "The voice od Poland" wygrał Damian. Wolałam, żeby na drugim miejscu znalazł się Piotrek, ale Antek też był super :) 
Miłej niedzieli i następnego tygodnia ;*

 

31 komentarzy:

  1. Śliczne! Robisz coraz lepsze zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 i 4 są śliczne :D
    zgadzam się z Martynella - idzie Ci coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie barwy! Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotki są cudne, a szczególnie to drugie i czwarte! Bajka ;*

    Pozdrawia Kamila ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam The Voice of Poland, ale wsystkiego najlepszego dla Iwo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia :D
    zapraszam do mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham oglądać twoje zdjęcia. Fotografowanie przyrody idzie Ci naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia niesamowite i efektowne! :) Co to za lustrzanka?

    OdpowiedzUsuń
  10. jarzębiny na tle nieba podobają mi się najbardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne zdjecia :D
    wpadnij do mnie, jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za spotkaniami rodzinnymi ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne drugie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim razie jestem w szoku. Trudno mi uwierzyć, że zwykła cyfrówka robi takie zdjęcia :) Też mama Canona, ale tak dobrze się nie spisuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. hah pomyliłaś się to nie kolczyki xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne zdjęcia. I wspaniały pies :D <3
    A dziękuje :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely shots. (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Boże, zdjęcia są przecudne, talenciara z Ciebie! Czy piesek ze zdjęcia jest owczarkiem kaukaskim czy tylko mi się wydaję - tak czy siak jest bajeczny :) Też się cieszę, że wygrał Damian. Dzięki temu programowi pokochałam Nergala :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekne zdjecia!! jaki to aparat?

    OdpowiedzUsuń
  21. spokojnie, jeszcze masz czas kochana! :) jeeeny, To Twoj piesio? Jest sliczny :)

    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  22. This post is really nice, I enjoied it so much! Wonderful photos!

    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zrobiłaś zdjęcia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Brzmi intrygująco! (; Też lubię popisać - zwłaszcza, że mam kilka osób, które lubią to poczytać. Ostatnie "opowiadanie" zamknęło się w 55 171 słowach, nawet.
    Piękne zdjęcia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia. Mój aparat jest niestety do niczego,ale rodzice obiecali mi,że latem kupią mi lustrzankę.Oby dotrzymali obietnicy.

    OdpowiedzUsuń
  26. No to trzymam kciuki aby ten album znalazł się na twojej półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. sliczny ten Twoj owczarek :)

    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna