piątek, 2 grudnia 2011

American Dreamer

Witajcie!
Przeżyłam ten tydzień. Poszło mi całkiem nieźle. Nie poszłam w poniedziałek do szkoły, bo źle się czułam, więc mama umówiła mnie do lekarza na badanie w sprawie bąbli, które pojawiły mi się na udach. Okazało się, że jest to infekcja bakteryjna, która najprawdopodobniej złapałam na basenie. Niemożliwie mnie swędziało. Widać ogromną różnicę i już nie drapię. Jest szansa, że obejdzie się bez blizn.
W następnym tygodniu mam trzy sprawdziany podczas dwóch dni, ostatnich na organizowanie prac pisemnych oraz jedno pytanie we wtorek i kartkówkę z francuskiego w czwartek. Jejku, już widzę mój weekend. Miał być wolny, ale się zmieniło. Może i się wyśpię, ale czy się wyrobię? Trzymajcie mocno kciuki.
W ten weekend w planach mam zrecenzowanie filmu "Parnassus" oraz "Mój brat niedźwiedź". Zapraszam zainteresowanych na bloga (dalej>>).
Na koniec, podzielę się z Wami pewnym filmikiem, który niesamowicie mnie urzekł. Muzykę znam od dawnych lat, jak byłam mała, rodzice mi ją puszczali.
Pozdrawiam, miłego weekendu. Za jakiś czas zacznę czytać Wasze blogi, cierpliwości ;)

30 komentarzy:

  1. Trzymam mocno kciuki, byś się wyrobiła! :)
    Dobrze, że infekcja już znika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się, dużo siły do nauki życzę : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj biedulka z tymi bąbalami. ;]
    Tez kiedys mialam podobne problemy..
    Wyrobisz sie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog, zapraszam do mnie :) Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki ;3
    dasz rade, ja też dam < 33

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie szłam w poniedziałek i we wtorek do szkoły,bo byłam chora:).Także ten tydzień miałam luz,ale następny to będzie prawdziwy koszmar. 2 godzinny sprawdzian z języka polskiego,sprawdzian z matmy,kartkówki dwie z niemieckiego... jak przeżyję,będzie dobrze.
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie możesz mieć 3 spr w ciągu 2 dni. Mogą być tylko chyba 2 spr. w ciągu tygodnia. Walczcie o swoje! :D Tak nam powiedziała sorka od matmy ;d
    Ja następne 2 tygodnie mam zawalone sprawdzianami ://

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham go ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia na sprawdzianach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze trzy tygodnie do Świąt, damy radę! Nauki też mam dużo, nawet bardzo dużo, tym bardziej, że muszę zostać sklasyfikowana już przed Wigilią, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na 6 też już mamy zapowiedziany sprawdzian z niemieckiego... U mnie w szkole z związki z mikołajkami nie ma żadnej taryfy ulgowej. No, może poza przyzwoleniem na chodzenie w czerwonej czapce przez cały dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak bywa. Mam tylko nadzieję, że w dzień poprzedzający przerwę świąteczną zupełnie nam odpuszczą i będzie można urządzić miłą wigilię klasową :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście. Ja kończę ostatecznie pod koniec maja (matury też liczę, bo na ten czas, moim zdaniem, przypada najwięcej pracy) i mam wolne. Ty będziesz musiała chodzić znacznie dłużej... :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Za to nie musisz się przejmować wynikami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to pozostało mi życzyć Ci powodzenia :) Dasz radę ja w pon. mam spr z matmy potem z historii i polskiego a w następnym tygodniu chemia, francuski i prawdopodobnie biologia oraz kart. z fizyki O.o masakra.. jeszcze takie nudne tematy mamy z historii. Ale cóż poradzić 2 klasa będzie gorsza ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna notka, A tymczasem zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wytrwania z nauką kochana *:
    Zapraszam Cię do siebie, nowość na moim fotograficznym blogu- outfit! Będę bardzo wdzięczna za komentarz, dziękuję! :)
    www.magdalenazawadzka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Człowiek planuje sobie wolny weekend, a tu za chwilę ktoś postanawia go popsuć i zadaje milion prac do zrobienia (;

    Ja dziś w końcu wybrałam się na "Listy do M.".

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia ;>
    dziękuję , wbijaj do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Just added the video to my favs. (: Facebook Twitter

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Parnassusa! Zazdroszczę, że uczysz się francuskiego, bardzo bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam próbne, więc obejdzie się bez sprawdzianów.
    za to jutro, oddadzą aż 3.
    zobaczymy jak to będzie.
    chciałbym z każdego chociaż 4 mieć.

    powodzenia na tych sprawdzianach ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. właśnie dlatego nie lubię chodzić na basen :)

    OdpowiedzUsuń
  24. przerąbane z tą nauką..

    OdpowiedzUsuń
  25. Taa skąd ja to znam weekend, który miał być wolny,a jednak nie jest. Byle do przerwy świątecznej i będzie trochę luzu ;)

    Pozdrawiam,
    lukrecja

    OdpowiedzUsuń
  26. Trzymam kciuki :)
    Też bym chciała się uczyc francuskiego.. <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna