niedziela, 27 listopada 2011

Andrzejki


Dzień dobry wszystkim!
Wczoraj spędziłam cudowny wieczór. Byłam na andrzejkach z harcerzami. Nigdy bym nie przypuszczała, że taka zabawa w tunel lub obstawianie pytań sprawi mi taką radość. Chyba pięć razy tańczyliśmy belgijski. Umiałam kroki i bardzo irytowało mnie, jak mylili się, w którą stronę w danym momencie się idzie. Poznałam wielu super ludzi, z którymi nie raz tańczyłam. Muzyka była rewelacyjna: Queen, ABBA, The Beatles.
Nie miałam nawet czasu zjeść ani wypić soku, bo jak tylko się ustało w tańcu, dopadali mnie z kredkami i malowali po twarzy. Od 17.00 - 21.00 nieustanny taniec. Ubóstwiam moje szpilki, które wytrwały ze mną wszystkie skoczne tańce i sambę, bo w innych chyba bym skonała. Nieraz miałam wrażenie, że zgubiłam je gdzieś po drodze podczas węża, albo, że fleczka utknęła w fudze, ale spisały się znakomicie. Nawet nie złapałam ani jednego oczka, więc jestem z siebie jak najbardziej dumna. Podczas tunelu umiałam wybrnąć z sytuacji i zawsze łapałam brata lub jego przyjaciela, z którym przyjechaliśmy.
Genialna muzyka, super zabawa, wspaniali ludzie i niezapomniane przeżycia. Do teraz czuję, jakbym stała tam na parkiecie.
A tak z innej beczki, jutro mam kartkówkę z logarytmów, których trochę nie rozumiem, odpowiedź ustną z "Makbeta" i basen, na który chyba nie pójdę, bo mam jakieś dziwne ugryzienia na nogach.
To na tyle, do zobaczenia w następny piątek!
Pozdrawiam serdecznie, miłego tygodnia ;*

31 komentarzy:

  1. ja też przetańczyłem prawie całe Andrzejki :D
    wracam! ;)
    i nie wiem jak to będzie.

    ja mam jutro 2 sprawdziany.
    nic nie umiem i nie wiem czy się czegokolwiek nauczę, bo mam inne plany na dzisiaj.

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam sprawdziany...yhh nie chce mi się nic uczyć, ale jakoś to będzie ;D

    Kamila ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zdjęcie.
    Twój wczorajszy dzień brzmi magicznie, zazdroszczę Ci, i tak - jestem pełna podziwu. :D
    Powodzenia na kartkówce i miłego tygodnia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, zazdroszczę wspaniałej zabawy!
    Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że tak dobrze spędziłaś Andrzejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega pozytywnie, że zabawa andrzejkowa się udała! Ostatnie chwile, aby potańczyć i poszaleć przed rozpoczynającym się Adwentem.

    Logarytmy da się polubić :>

    OdpowiedzUsuń
  7. no to widzę że się dobrze bawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się to zdjęcie ;).
    Zazdroszczę świetnej zabawy (i umiejętności chodzenia w szpilkach!). Ja spędziłam wieczór z moim kociakiem, który potrafi być słodziutki (kiedy jest śpiący i się przytula), ale jednak nie mozna z nim porozmawiac na wiele tematów ;D
    Makbeta czytałam cztery razy, miaąłm go też w [prezentacji maturalnej - także będę telepatycznie wspierać ;) i przesyłać wiedzę, hah.

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja siedziałam w domu, bo się źle czułam..

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapomniałabym!!! Za Zielińską tez nie przepadam, ale jej w tym filmie jest akurat niewiele ;), a Karolak... na początku jak zawsze, ale pod koniec wzruszający. Wybaczyłam mu nawet to, ze jest Karolakiem, który gra w każdym polskim filmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Andrzejki <3!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez tańczyłam całą noc ^^
    dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo kocham andrzejki<3

    zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  14. takie soboty są najlepsze.. tylko szkoda, że tak rzadko się takie coś zdarza ..

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszcze, ja się uczyłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że dużo osób świętowało Andrzejki, ale Twoich naprawdę Ci zazdroszczę. Bawić się do Queena i Beatlesów to spełnienie moich marzeń. ;)
    No i te wszystkie tańce. Rewelacja. Powodzenia z tej kartkówki i odpowiedzi.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Logarytmy! ♥ Chciałabym mieć takie rzeczy na matmie teraz... I Makbet - jedna z moich ulubionych lektur, ale to może wynikać z mojej słabości do Szekspira (:

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tez nie moge znalezc zadnego poncza na mnie, ze wzgledu na rozmiar :((

    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super piosenka! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. My prawdziwe Andrzejki w szkole mam jutro ;) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Szekspira uwielbiam a andrzejki też całe przetańczyłam i zakończyłam je nad ranem ;)
    dołączam do osób obserwujących Twojego bloga i zapraszam do nas, jeśli Ci się spodoba mam nadzieję, że odwdzięczysz się tym samym i dołączysz do obserwujących;)
    Marty
    http://bemymusthave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjęcie. My mieliśmy dzisiaj Andrzejki, a mój tata ma jutro urodziny :))

    OdpowiedzUsuń
  23. andrzejki z harcerzami muszą być fajne^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Woah a polish blog neat! I will be following :) Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  25. napisz koniecznie jak poszły Logarytmy :) sama pamietam swoje z nimi przejścia....

    Obserwujemy Panią Pani Dagno, zapraszmay do nas :)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja juz jakiś czas nie obchodze Andrzejek :)
    Dziękuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Obchodzę co roku andrzejki uwielbiam to.;DD

    OdpowiedzUsuń
  28. Alexander ! *.* <3 <3 <3
    Fanka? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna