piątek, 11 listopada 2011

Ucieczka od świata


Dzień dobry.
Czuję się świetnie. Miałam piękny sen i spałam do 10.15. Dzień zapowiada się bardzo pozytywnie, przyjedzie moja ciocia ze Stanów i druga z Warszawy. Będzie rodzinny weekend. Tydzień w szkole minął mi spokojnie, nawet nie zawalili nas zbyt dużą ilością sprawdzianów i odpowiedzi. Mieliśmy wiele zastępstw i ominęły nas w ten sposób wszystkie przedmioty humanistyczne (6h polskiego, 3h historii, 1h WOSu), szkoda tylko, że zastąpili nam to matmą i geografią ... 
Przejdę może do czegoś milszego, przynajmniej dla mnie, albowiem "Atramentowej Trylogii" niemieckiej autorki Cornelii Funke. W trzech księgach ("Atramentowe serce", "Atramentowa krew", "Atramentowa śmierć") zawarta jest historia introligatora i jego córki, którzy mają niezwykły dar - głosem ożywiają litery, wywołują z książek różne postacie oraz mogą je wciągnąć z powrotem między kartki. Pierwsza cześć wpadła mi przez przypadek w ręce pewnego lipcowego dnia w mojej miejscowej bibliotece, a na następną polowałam w Książnicy i dostałam ją dopiero tydzień temu. 600 stron niesamowitej przygody. Znając życie ostatnią część dostanę w grudniu, może, może w okresie świątecznym. Najwyżej postaram się, aby Atramentowa Seria znalazła się na mojej półce w pokoju. Polecam Wam gorąco książki Cornelii Funke :)
Książki takiego typu pozwalają mi uciec od naszego świata, utonąć w magicznym świecie bohaterów i poczuć to co oni: strach, miłość, zafascynowanie, radość
Czeka mnie dzisiaj nadrobienie odcinków Castle i przeczytanie "Świętoszka". I ewentualnie posprzątanie pokoju, bo ciocia ma spać w moim pokoju.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich moich wiernych czytelników ;) Zaraz zabieram się za komentowanie Waszych blogów. Miłego długiego weekendu ;*

27 komentarzy:

  1. mam na półce wszystkie części "Dzikich Kur" Corneli Funke i wprost je uwielbiam! :D tak samo jak uwielbiam "Świętoszka" przyjemnie się go czyta i omawia :-) pozdrawiam i dziękuję za życzenia :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie było całkiem przeciętnie w tym tygodniu.
    za to w tym będzie sporo pytania, kartkówek.
    niestety .. ;/

    pozdrawiam :)

    i równiez życzę miłego weekendu ;* =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawzajem:) Zazdroszczę niedużej ilości pracy domowej... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dziś już o 9 musiałam wstać ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie poluję na Atramentowe Serce! Polecili mi ją na biblionetce i mam zamiar przeczytać.
    Zachęcam do obserwowania mojego bloga, jeśli to zrobisz na pewno się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niestety musiałam wstać o 8. ;[ , ale spoko .;p , ciekawy blog , obserwujemy .?;p

    scottismylife.blogspot.com - zapraszam .;p
    kamaa-mojefoto.blogspot.com - blog ze zdjęciami , które robię .;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też uwielbiam uciekać za pomocą książek od rzeczywistości ^^
    dziękuję ci kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  8. brzmi ciekawie, ale jednak zostanę przy mojej sadze "Dom Nocy" ;D

    Kamila :*

    OdpowiedzUsuń
  9. O jeny kiedy ja miałam świetoszka jako lekturę, pojechałam na streszczeniu :D, ale zakochana jestem w pamiętniku nimfomanki i dzieci z dworca zoo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że mi się niedługo uda :)
    Dziękuję :) też obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. do tej notki brakuje mi tylko zdjecia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też chce tak długo sypiać! ja jak zwykle w wolne dni budzę się po 7 :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę , że tak długo spałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  14. przeczytałam całą trylogię :) kocham xD
    świetny blog ;) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dzisiaj równie długo pospałam, a potem do ogródka!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Good music. (:

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę, że śpisz tak długo ja muszę niekiedy wstawać o 6 rano :( jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  18. przeczytałam na razie pierwszą część ,,atramentowe serce'' ale jakoś nie za bardzo mnie ta książka wciągała ale jeżeli ty tak mówisz to może się skuszę i ją w końcu dokończę ..

    OdpowiedzUsuń
  19. ohoho. :)
    Ja dziś spałam do za pięć jedenasta :)
    A potem cały dzień w łóżku i w sumie żałuje trochę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. również już dodałam :) pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  21. także zazdroszczę Ci, że się wysypiasz ;)
    Pozdrawiam Cię, dziękuję za komentarz ( już piszę o swoich zainteresowaniach ) i życzę miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham tę piosenkę :) Twój opis tej serii bardzo mnie zaciekawił, mam nadzieję, że uda mi się ją szybko odnaleźć!
    Będę zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna