niedziela, 20 listopada 2011

Mróz

 
 
Witajcie.
Dzisiaj nie stać mnie na żadną konkretną notkę. Wrzucę zdjęcia sprzed chwili i zmykam do chemii oraz biologii. Promieniotwórczość i immunogenność ... Ratunku. Przy okazji muszę streścić książkę o Banialuce w Bielsku. Mam nadzieję, że znajdę jakąś godzinę wieczorem, żeby spokojnie poczytać "Atramentową Krew" i spiłować paznokcie.
Zapomniałam wspomnieć, że wpisałam się na listę chętnych i prawdopodobnie na wiosnę będę gościła u siebie na tydzień ucznia z wymiany zagranicznej. Możliwe, że będzie wymiana z Hiszpanią. Obojętne mi to, jaki obcokrajowiec przyjedzie, chcę po prostu porozmawiać z kimś po angielsku i podszkolić się w nim. 
Do kiedyś, pozdrawiam ;* Miłego tygodnia Wam wszystkim życzę ;)

 
 
 
 

34 komentarze:

  1. Wymiany to świetna sprawa! W ubiegłym roku gościłam u siebie dziewczynę z Holandii, później sama tam pojechałam. To jedno z moich najlepszych doświadczeń.
    Nie tylko podszkolisz język, zwiedzisz ciekawe miejsca, ale na dodatek dostaniesz szansę nawiązania międzynarodowych znajomości. W te wakacje do mojego kolegi przyjechało dwóch Niemców - chłopaki poznali się właśnie na wymianie i polubili do tego stopnia, że postanowili rozwijać znajomość już poza szkołą, całkowicie 'prywatnie'.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, zazdroszczę Ci tej wymiany. Chociaż w moim przypadku pewnie kiepsko wypadłoby to z językiem, i tak wydaje mi się, że to świetne. Miłego tygodnia ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia:) Haha, ja może będę gościć u siebie kogoś z Francji, ale jeszcze trwają negocjacje z rodzicami hahaha:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że u mnie nie organizuje się żadnych wymian. Może kiedyś.

    Fajne zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne zdjęcia robisz. :):)
    zapraszam do mnie, nowy post. ":)

    OdpowiedzUsuń
  6. zimno mi sie zrobiło, brrr -,-'
    to nie facet tak do mnie mówi XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymiana to bardzo fajna sprawa .;) ,rok temu pojechałam na Białoruś , w tym roku przyjechali do nas Niemcy i Białorusini , a w następnym roku prawdopodobnie jadę do Niemczech , to super doświadczenia .;) + do robienia dobrych zdjęć nie trzeba mieć tylko dobrego sprzętu .;p , a ty jaki masz aparat .? ;p , robisz bardzo dobre zdjęcia .;) + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to nie ja, haha :D
    moja mam tak o mnie mówi..

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. uu, chemia zło! przecudowne zdjęcia! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. oh, nie cierpię tego nawału obowiązków w niedzielne wieczory... :/
    Atramentowa Krew... chyba przeczytam jeszcze raz całą trylogię
    a na angielski jest dobra angielska muzyka ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez mam promieniotwórczość na chemii ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. chemia i biologia :( nie lubię :)



    dodajemy ???

    OdpowiedzUsuń
  14. Domek niestety jeszcze nie mój własny :/ trochę za wcześnie :D na razie z rodzicami się przeprowadzam, ale że będę miała osobny pokoik z łazienką wcale nie umniejsza to mojej radości :D
    Bardzo fajnie zdjęcia, zwłaszcza 4 mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne fotki Dagienko ;*

    Kamila! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. :) / Genialne zdjęcia! Zima nadchodzi ;) Ja kiedyś brałam udział w takiej wymianie. Najpierw przyjechała do mnie na 3/4 dni Niemka, a rok później ja pojechałam do niej na 5/6 dni :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you! (:

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeraża mnie to co widzę, nienawidzę zimy ;(
    Ja u siebie organizuję giveaway z fajnymi nagrodami, więc jeśli masz ochotę to zapraszam tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  19. no fajne fotki i notka:O
    pa:)

    OdpowiedzUsuń
  20. To już jest aż tak zimno...? :)
    Jakoś nie zwracałam za specjalnie na to uwagi, wychodzę do szkoły, biało na polu, ale nawet nie ma chwili na pomyślenie o czymkolwiek, bo już trzeba biec na autobus :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Za rok też jadę i przyjmuję wymianę - tyle, że z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kurcze ale super zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze chciałam uczestniczyć w takiej wymianie, niestety w mojej szkole nie organizuje się czegoś takiego, a szkoda. Ładne zdjęci. Na zdjęciach nawet tak nieprzyjemne rzeczy jak szron wyglądają cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie tez był szron i wyglądało prawie jak snieg ! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. oo coś nowego ,świetne zdjęcia:)
    jak tam słuchanie Miyaviego?^^

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne zdjęcia :)
    dzięki
    wbijaj do mnie ;)
    nowy pościk :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna