wtorek, 1 listopada 2011

Listopadowo


Dobry!
Od razu chciałabym podziękować za tak wiele miłych komentarzy pod ostatnią notką :) Sprawiło mi wiele radości czytanie ich :) Jesteście wielcy ;*
A dzisiaj Wszystkich Świętych. Wczoraj zrobiliśmy sobie z rodzicami wieczór "serialowy" i oglądnęliśmy zaległe odcinki Mentalisty i Układu warszawskiego.
Rano całą miejscowość oblała gęsta mgła, już się bałam, że to będzie kolejne święto z rzędu, kiedy jest brzydko, ale teraz świeci słońce i od razu humor mi się poprawia :)
Ach i rozmowy z panami, którzy zrzędzą gorzej niż baby. Moje nowe hobby.
Pozdrawiam serdecznie, jeśli zdobędę zdjęcia, wrzucę po południu ;)
Do zobaczenia ;*
______
Dodaję zdjęcie z dzisiaj ;) 4h chodzenia po grobach i cmentarzach - mam dość  ... Trochę rozmazane, ale palce mi ścierpły :)


29 komentarzy:

  1. u mnie niestety na ładną pogode sie nie zapowiada -.-
    dziękuję < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak :D Kuba to genialny kraj!
    / Zdjęcia z poprzedniego postu, są niesamowite!:O

    OdpowiedzUsuń
  3. No dzisiaj pogoda sliczna :D zreszta u mnie c roku we wszystkich swietych bylo ladnie ;o

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie oglądałam Układu Warszawskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubie Mentaliste :) Układy W nie oglądam :) I ostatnio zauważyłam,że marudze jak stara baba :) chyba kiepsko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. love this post and also your blog. I follow you.
    pass to my blog and if it likes you follow me too :D
    kiss
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję :)też czasem oglądam Układ warszawski . zapraszam:pastelova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Heheh ciekawe hobby ;-) Zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie słońce świeciło z rana.
    teraz jest brzydkie niebo. ;/
    nie dziwne, że tyle komentarzy.
    bloog naprawdę świetny ! :)

    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jakoś nie lubię serialu Układ Warszawski :P

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie było bardzo ale to bardzo przyjemnie.. słonko grzało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bo w sumie nie jest chyba jakoś bardzo popularny. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się że u ciebie była ładna pogoda^^. Nie to co u mnie:/ Cały dzień towarzyszyła mi nie zbyt ciekawa pogoda:/ 4h !? o.O współczuję. Ja również dzisiaj mam dość tego łażenia po cmentarzach. To zdjęcie które dodałaś jest śliczne. Bardzo mi się podoba:) Ślicznie to wszystko wygląda. Zapewne teraz wieczorem te wszystkie groby muszą się fajnie świecić^^. Pozdrawiam i życzę ci mile spędzonego wieczorku:)
    _______________________________
    http://kreatorkawlasnegozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice colors of the image. (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ogladam układku warszawskiego.
    Widziałam 1 odcinek i wydał mi się strasznie dziwny. ;]
    Jak przeczytałam tekst "rozmowa z panami którzy zrzędzą gorzej niż baby" to mi się tatuś odrazu wrzucił na banię! hah ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię Goo Goo Dolls :)
    ciekawy blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko 4h! Fajnie się miałaś ;*

    Kamila ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie pogoda średnia. teraz szybciej robi się ciemno na dworze.Ja chodziłam około 1-2h.A dojazd do jednego cmentarza{w korku} zajął mi około 1h.-> raptem kilometr.;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak ja nie lubię cmentarzy.. unikam jak tylko się da i dzisiaj na szczęście nikt nie kazał mi tam iść.

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja dzisiaj tylko szybciutko wieczorkiem na cmentarz i do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. swietny blog ^^

    obserwujemy ? <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Może to dziwnie zabrzmi ale podoba mi się to zdjęcie : )
    Ciekawy wpis , lubię Twoje hobby ;D
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi lovely,
    also here in Tuscany today it's a sunny day:))
    Have a great day
    See you soon
    Xoxo
    Mary
    Fashion tea at 5

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie również była wielka mgła,ale potem znikła. Wszyscy z rodziny u mnie mówili, że było bardzo ciepło w dzieć tego święta, lecz mi było chłodnoo ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam chodzić nocą,we Wszystkich świętych lub w Zaduszki po cmentarzach.:) zapraszam:pastelova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. love this post and also your blog! I follow you!
    pass to my blog and if it likes you, follow me too :D
    kiss
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna