piątek, 4 listopada 2011

Duża dawka muzyki

Witajcie!
Tydzień minął mi znowu bardzo szybko. Wiele się zdarzyło. I czuję, że życie nabiera barw i jest coraz fajniejsze. 
Jestem szczęśliwą posiadaczką płyty Lenny`ego Kravitz`a. Jest to efekt mojego środowego wyjazdu z mamą do miasta. Moja rodzicielka musiała wstąpić do Media Marktu zobaczyć suszarki, a ja uciekłam na dział muzyczny. Nigdy nie wychodzę z tego sklepu z pustymi rękoma, a tym bardziej jak tak długo polowała na jego płytę. Przesłuchana cała.  I ma moje dwa ulubione utwory: „American Woman” i „Fly Away”.



Dodatkowo zakupiłam nowe słuchawki do komórki, bo poprzednie mi się zepsuły, podejrzewam, że kabel się złamał. Super dźwięk. Douszne. Jestem bardzo z nich zadowolona.

W czwartek byłam w Teatrze Lalek na spektaklu „Tristan i Izolda”. Jestem zachwycona grą aktorską. Byłoby genialnie, gdyby nie rząd starców za mną „szeptających” między sobą. Po sztuce wychowawczyni powiedziała, że mamy wrócić do szkoły na 11.30, więc została nam godzina dyspozycji. Pani zaprowadziła nas na rynek, wskazała kamienice wykonane w stylu secesyjnym i podarowała pół godziny czasu wolnego. Wyjęłam swój aparat i Agata robiła nam zdjęcia, aby było co uwiecznić w naszej klasowej kronice i mieć co powspominać na stare lata.





Jutro wielki dzień. Wpadają do mnie dziewczyny. Miśka zostaje na noc, z Kingą jeszcze nie wiadomo. Szykuje się super weekend. Nauki na następny tydzień nie mam za wiele, z czego się oczywiście bardzo cieszę.
Przy okazji dostałam nową dostawę rockowej i metalowej muzyki od przyjaciela brata.  Wzbogaciłam się o 5GB muzyki. Między innymi o zespoły takie jak: System of a Down, Pink Floid, Iron Maiden i Bloodhaund Gang. W sumie posiadam już ponad 9,6GB piosenek bardzo różnorodnych co daje prawie 2,400 utworów. Chyba nie mogę teraz narzekać na małą ilość muzyki. 


Miłego weekendu. Pozdrawiam serdecznie. Do zobaczenia ;*

19 komentarzy:

  1. :) No to bardzo fajnie :) Fajna płytka i ciekawa jestem jak zagrali Tristana i Izolde, podobała mi sie ksiazka i film

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam rock i metal ♥ ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. tez musze sobie kupic takie sluchawki jakby 'kołki' bo mam jakies zwykle i sa beznadziejne bo wypadaja z ucha ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubie dousznych słuchawek ;p mam zle doświadczenie ..

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słucham raczej tych typów muzyki..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam bardzo podobne słuchawki ;D

    rock to nie moja bajka ;P

    również życzę miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra muzyka nie jest zła <3

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW *,* duzo tego XD
    stchórzyłam i żadnej rozmowy nie było -.-'

    OdpowiedzUsuń
  10. 2000 piosenek..wow super! ;*

    Kamila;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego:)
    Miłego słuchania ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. I love music. (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za takim typem muzyki, lecz miłego słuchania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. moja siostra go uwielbia.tez ma ta plyte.
    a ja caly czas musze jej sluchac jak jest w domu:(

    ale nie jest tak zle.

    chociaz ja wole polski zespoly np.hey

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam te słuchawki, dobre są :) Nowy numer mojej gazety, nowa stylizacja www.white--weasel.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię czytać Twoje notki, podoba mi się jak piszesz :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna