czwartek, 22 grudnia 2011

Świątecznie

Dzień dobry!
Jestem pełna pozytywnej energii przez ostatnie kilka dni. Czuję się znakomicie. Dzisiaj była także wigilia klasowa. Ach, usłyszałam tyle pięknych i mądrych życzeń ... Nie były odklepane i takie pospolite. Zauważyłam, że od razu inaczej upływa mi dzień i się czuję, jak się ciągle uśmiecham. Cudne uczucie. Dostałam od Oli misia i tusz do rzęs.
Choinka stoi już ubrana w moim pokoju, są pierniczki. Piekłam przed chwilą z babcią. Polukrowane, pachnące i smakowite. Jestem ciekawa, jak długo powiszą na zielonych gałązkach.
Mam dla Was także zdjęcia prezentów, przy okazji pokażę świeczkę z wigilii harcerskiej, bo wypadło mi to przy ostatniej okazji. Tata kupił mi także ostatnio malutką gwiazdę betlejemską, która nadaje jeszcze bardziej świątecznego nastroju mojemu pokojowi. Ponieważ nie umiem się kompletnie opiekować kwiatami, pewnie za kilka dni jej czerwone płatki złowrogo się pomarszczą i opadną liście.
Ach, byłam tez dzisiaj na rozdawaniu paczek z harcerzami. Dostaliśmy adresy i odwiedzaliśmy ludzi w reklamówkami pełnymi potrzebnych produktów. Byli to starzy ludzie, niektórzy w bardzo kiepskim stanie. Byłam w miejscach, w których nie byłam nigdy wcześniej, chociaż tak długo mieszkam tutaj. Nie spodziewałam się, że czasami ludzie mogą mieszkać w tak podłych warunkach. Serce się kleiło, jak oni cieszyli się z tych skromnych paczuszek. Jedna ze starszych pani opowiadała nam historię swojej rodziny, wymieniała multum wnuków i prawnuków. Miło, ale czasu mało.
Na koniec, chciałabym Wam życzyć wszystkiego najlepszego, ponieważ od jutra startuję z robotą, po świętach dopiero tu wrócę. A więc, świąt spędzonych w gronie najbliższych, dużo miłości, żebyście robili w życiu to, co kochacie, abyście spełniali swoje najskrytsze marzenia. Szczęścia i wielu pozytywnych emocji.(Jeszcze jutro tutaj zerknę, skomentuję Wasze blogi)
Do zobaczenia! ;*
P.S. Pierniki pokażę za kilka dni z całą choinką ;)

Nowa dostawa z biblioteki. Niezawodna Ewa Nowak
Miś od Oli
Tusz od Oli także ;)
Świeczka od Hani

27 komentarzy:

  1. :):) takie miłe i nieoklepane życzenia to miód na duszę :) jeśli dostaję takie to jestem w niebo wzięta!

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. ten misiek jest słodziutki!
    Dzięki , ja również Ci życzę Wesołych Świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne dostałaś prezenty :). Ja też w tym roku usłyszałam wiele miłych i podnoszących na duchu życzeń :)
    Wesołych świąt nawzajem :)!
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodki misio <3
    Dziękuję za życzenia i nawzajem! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta świeczka :)

    ja także życzę Ci zdrowych, pogodnych, spokojnych, a przede wszystkim rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia! ;*
    i sukcesów w nauce również ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ;D dzięki za komentarz :P

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham misiaki ;D

    życzę spełnienia marzeń i wesołych świat ! ;

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :*

    B. biała wrona jest świetna, jak każda książka z tej serii ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. tez robilam pierniczki
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. mm. Spodobało nam się tutaj. Dodajemy do obserwowanych ;*
    Wesołych! <3
    +zapraszamy w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz co postaw swoją piękną gwiazdę w oknie. Tak mówi moja ciocia :P Niektórzy twierdzą, że lubią zacienione miejsca a inni, że słońce.. :P
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja przeczytałam większość książek Ewy Nowak.Uwielbiam jej styl pisania.Tak samo jak ty wskoczyłam do biblioteki. Wypożyczyłam 2 książki:3

    OdpowiedzUsuń
  13. Magicznych Świąt kochana ;*** rośnij duża :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z paczkami przed Świętami zawsze tak jest. Choćby się zaczęło o piątej rano, to i tak zawsze brakuje czasu, by z ludźmi porozmawiać, zawsze trzeba się spieszyć, bo jeszcze 10, 20, 30 domów do odwiedzenia. W tym roku niestety nie udało mi się załapać na tę akcję, bo za późno wypełniłam wniosek, ale mam nadzieję, że w przyszłym roku nie powtórzę tego błędu :)

    Chciałabym Ci życzyć najszczęśliwszych Świąt, jakie sobie możesz wymarzyć, miłości, szczęścia, atmosfery (dobrych zdjęć). Wszystkiego, co piękne, słodkie, kolorowe!

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę ci spełnienia twoich najskrytszych marzeń.

    Słodki ten misio ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze nigdy nie miałam innej gwiazdy betlejemskiej niż sztuczna :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałaś już "Kiedyś na pewno"? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam te dwie książki od Ewy Nowak i z tej seri jeszcze parę innych książek, takie młodzieżowe, lekkie i fajnie, szybko się czyta :)
    Ja kocham pierniczki! Tylko nie potrafię ich piec także ja się nie mogę pochwalić własnymi wypiekami

    OdpowiedzUsuń
  19. Dostałam na święta ksiażke Ewy Nowak. :)
    Mam nadzieję, ze mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałam ci życzyć Wszystkiego Najlepszego z okazji kończących się już Świąt , wiem że trochę za późno , ale wcześniej nie miałam czasu ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna