środa, 11 marca 2015

Lenistwo

Taka ze mnie niegrzeczna studentka. Nie chodzę na zajęcia, tylko śpię i gram na komputerze ze znajomymi. Jak już przebudziłam się o tej 11, to dostałam nawet kawę do łóżka.
Wysypka nadal jest, nie schodzi. Ale mam ludzi od smarowania mi ręki.
Mam bardzo leniwy dzień. Gdyby nie to, że musiałam wrócić do mieszkania po kilka rzeczy, to nie przebierałabym się z pidżamy do jutra.
Miałam iść na targi kariery, miałam iść na zajęcia, miałam czytać tekst na socjologię, ale wyszło jak zawsze i moją asertywność szlag trafił. Przynajmniej dziewczyny miały wolne ode mnie. Aż na dwie noce ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna