czwartek, 23 lipca 2015

TAG mój pierwszy raz

Jak  w temacie, robię sobie tag. Kolejny.

1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?

Moją pierwszą miłość widuję w kościele. Przelotne spojrzenie, ale ani słowa. Kiedyś nawiązaliśmy kontakt wzrokowy i wymianę uśmiechów, gdy przepuszczał mnie autem na ulicy. Rozmowy więc nie ma. Miłość z czasów przedszkola i podstawówki.O, ostatnio doszły kontakty na stacji benzynowej, bo tankuje lub kupuje papierosy - wtedy się witamy i nawet się uśmiechamy :D

2. Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy.

Chyba piwo Karmi. Rodzice kupili i dali mi spróbować gdy byłam nastolatką. Taki świadomy alkohol to było wino w II klasie gimnazjum. Wino grapefruitowe z dziewczynami na sylwestra. Wygazowane i słabe, ale alko!

3. Jak była twoja pierwsza praca?

Pierwsza praca była w 2011 roku i wtedy to pracowałam w sierpniu, 3 dni w tygodniu po 3h jako hostessa w Douglasie. Polegało to na rozdawaniu próbek zapachowych ludziom w galerii i zachęcanie do zakupu, opowiadanie o danej perfumie, wodzie toaletowej.

4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała?

Chlip, nikt? Niestety, ostatnio mało osób do mnie pisze ;p Chociaż nie no - Radek mi odpisał na facebooku. Jako tako, że ktoś miałby sam napisać, to jestem forever alone.

5. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałaś?

O mamie, bo miała mnie obudzić rano, a mi samej nie chciało się wstawać.

6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?

 Na wakacje z rodzicami do Grecji na Kretę w 2001 roku. Miałam 6 lat, więc całkiem nieźle, ale mało pamiętam. Mamy zdjęcia z podróży samolotem, i chyba mi się podobało.

7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?

Zakładam, że u którejś z babć. Jeśli chodzi o jakieś nocowanie poza domem rodziny, to były to noce u Dominiki - mojej pierwszej przyjaciółki w podstawówce. Często wtedy u siebie zostawałyśmy na noc. To była naprawdę dobra przyjaźń ;)

8. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmawiałaś?

Mama! No bo Iwo spał, a tylko ona była w domu :D

9. Co było pierwszą rzeczą jaką dzisiaj zrobiłaś?

Spryskałam twarz wodą termalną na pobudzenie siebie i skóry, a następnie chwyciłam książkę (Lekko Stronniczy) i poszłam jeść śniadanie.

10. Jaki był pierwszy koncert, na którym byłaś?

Och, to było dawno temu. Golec Orkiestra! I do tego na widowni zasiadła też Otylia Jędrzejczak. Dla małego dzieciaka to był szczyt kulminacji celebrytów w jednym miejscu.

11. Pierwsza złamana kość.

Ha, ja nie miałam jeszcze złamanej kości.

12. Pierwszy piercing.

Kolczyki. Only. Przekłułam uszy w wakacje między 5 a 6 klasą podstawówki.

13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś.

Czechy. Jak miałam 3 lata dziadkowie zabrali mnie na wakacje do Rożnowa i na górę Radagast. Nadal lubię wspominać tamte wakacje. Było cudownie. Sporo z tego pamiętam i mam mnóstwo zdjęć. Urocze.

14. Pierwszy film, który pamiętasz.

 Król Lew! Dostałam go na VHS od cioci. Bajka zrobiła na mnie duże wrażenie. Dotychczas robi wrażenie i zawsze wzrusza. Ulubiona, ukochana. A jeśli chodzi o film-film, to Twister. I te tornada!

15. Pierwsza uwaga w dzienniczku.

Dopiero pierwsza była w liceum, w II albo III klasie. Nie zmazałam tablicy i uwaga poszła "nie wywiązuje się z obowiązków dyżurnej". Ale nie dostałam punktów ujemnych.

16. Pierwszy współlokator.

Ponieważ dopiero zaczynam mieszkanie z obcymi ludźmi (nie-rodziną), to miałam póki co dwóch współlokatorów. A pierwszym była Natalia - przyjaciółka z liceum ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna