poniedziałek, 20 lipca 2015

TAG polski


1. Ulubione polskie danie
- Bigos chyba. Mimo, że wiele osób zachwala pierogi, mi smakują raz, za często nie mogę ich jeść. A jak już coś, to tylko z owocami!
2. Ziemniaki, kartofle czy pyry?
- Ziemniaki oczywiście :D Pochodzę z południa, Beskidy, u nas są ziemniaki.
3. Wychodzisz na dwór czy na pole?
- Głowy nie dam, ale chyba pole. Chociaż mówiłam i mówię naprzemiennie.
4.Kapcie, papcie, papucie czy ciapy?
- Papcie :)
5. Ulubiona polska marka?
- Jako konsultantka powinnam napisać Avon, ale chyba wybiorę Reserved. Bardzo przypadają mi do gustu ich sukienki i torby ;)
6. Góry, morze czy jeziora?
- Góry! Bo w górach mieszkam i je kocham
7. Część Polski, którą chciałabyś odwiedzić?
- Mazury. Chyba nigdy tam nie byłam, a uchodzą za tak cudowne miejsce. Ogólnie mało miałam w swoim życiu do czynienia z jeziorami, czas to kiedyś nadrobić.
8. Charakterystyczna cecha okolicy, w której się wychowałaś?
- Chyba góry i miasto, stworzone na wzór wiedeński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna