wtorek, 14 lipca 2015

Tag "Would you rather"

Połączyłam dwa rodzaje tego Tagu, bo kosmetyczny i książkowy. Niektóre pytania z pierwszej kategorii usunęłam, bo po prostu nie wykonuję codziennie mega skomplikowanego makijażu i nie mam zbyt wielu profesjonalnych kosmetyków.

Część kosmetyczna

Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami, ale bez makijażu?
- Wolałabym wyjść z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu, bo szczerze - nigdy szczególnie nie układam włosów. Czesanie, prostowanie, wszelkie zabiegi na nie źle działają, a naturalne są piękne.

Wolałabyś żeby zgolono Ci brwi czy żeby wypadły Ci rzęsy?
- Wolałabym, żeby zgolono mi brwi, ponieważ zawsze łatwiej je dorysować jakoś, a sztucznych rzęs nie chciałabym cały czas doklejać

Wolałabyś mieć makijaż permanentny polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka czy trwałą ondulację w stylu lat 80?
 - Trudne pytanie. Chyba wolałabym trwałą ondulację, bo nie lubię siebie w mocniejszym makijażu, zwłaszcza kredki i szminki.

Wolałabyś wyjść z domu ze źle nałożonym podkładem czy z przesadną ilością różu na policzkach?
- Wolałabym wyjść ze źle nałożonym podkładem, bo według mnie przesadna ilość różu bardziej rzuca się w oczy i wygląda po prosty gorzej. Chociaż zależy

Wolałabyś nosić na co dzień spodnie MC Hammera czy obcisłe szorty kolarskie?
- Nigdy nie nosiłam spodni MC Hammera, więc nie mam pojęcia, jak w nich bym nawet wyglądała. Ale chyba wolałabym obcisłe spodnie kolarskie, bo lubię jak spodnie do mnie przylegają, a nie, że mam pieluchę między nogami.

Wolałabyś pomarańczową opaleniznę czy dziwnie wyglądającą opaleniznę w miejscu, którego nie można zakryć?
- Wolałabym dziwną opaleniznę, w miejscu, którego nie można zakryć. Ostatnio natknęłam się na zdjęcia ludzi, którzy opalają sobie dziwne wzory na ciele. A pomarańczowa opalenizna jest okropna, wygląda obrzydliwie według mnie.

Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?
- Wolałabym mieć źle obcięte włosy. Nie chcę farbować włosów, tym bardziej, że jest właśnie taka możliwość, że kolor wyjdzie zły i będe musiała w tym się pokazywać ludziom na oczy.

Wolałabyś zostać pozbawiona na zawsze dostępu do youtube czy twitter'a?
- Do Twittera, ponieważ nie korzystam z niego w ogóle, a od yt jestem ostatnio troszkę uzależniona i oglądam sporo vlogerów, youtuberów.

Wolałabyś zrezygnować z używania pędzli czy mascary?
- Rzęsy to obowiązkowy element w moim codziennym "makijażu", więc spokojnie mogę odłożyć pędzle, bo używam tylko jeden - do podkładu.

Część książkowa

Wolisz czytać trylogie czy powieści jednotomowe?
- Wolę trylogie, bo najczęściej mam tak, że przywiązuję się do bohaterów i szkoda mi się z nimi żegnać już po jednej części, interesują mnie ich dalsze losy.

Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów?
 - Chyba mam tak, że wolę czytać książki pisane przez kobiety. Szybko przewertowałam w głowie ulubione książki i są one napisane przez autorki - Sherrilyn Kenyon, Ewa Nowak, Ilona Andrews (ok, to żona z mężem), Patricia Briggs

Wolisz kupować w Empiku czy w księgarniach internetowych?
 - Wolę księgarnie internetowe, bo Empik ma za drogo, zawyża ceny i nie ma jakiejś szczególnie obszernej oferty.

Wolisz, by wszystkie książki zostały zekranizowane jako film czy jako serial?
 - Wolałabym, żeby książki były ekranizowane jako film, bo nie wszystkie da się przedstawić w formie serialu. Byłoby to przekombinowane, zbyt dużo rzeczy dodanych do książki i jeśli książka byłaby nudna, to serial ciągnąłby się wieczność, a nie miałby dużej oglądalności.

Wolisz czytać pięć stron dziennie, czy pięć książek tygodniowo?
 - Wolę czytać 5 stron dziennie, bo i tak więcej czasami nie jestem w stanie. Jednak mam dosyć sporo rzeczy do roboty w ciągu dnia, a 5 książek tygodniowo to ilość zbyt duża. Potem wszystko by mi się pomieszało przy takiej ilości.

Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?
-  Wolałabym być autorem. Jakoś bardziej mnie duma rozpiera, jak mogę się pochwalić, że to coś jest moje-moje.

Wolisz czytać w kółko 20 ulubionych książek czy sięgać po nowe?
- Wolałabym ciągle sięgać po nowe książki. Rzadko kiedy wracam do starych powieści, nawet jeśli są one moimi ulubionymi. Jest tylko jedna seria, do której wracam - o Kate Daniels. A tak, to szukam nowych pozycji.

Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?
 - Wolałabym być bibliotekarzem. Zawsze marzyła mi się praca w bibliotece. Spokój, cisza. Niby teraz rola sprzedawcy mi się podoba, bo pracuję na stacji, ale wydawanie książek, układanie - to wydaje się być lepsze.

Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko poza?
- Wolę czytać tylko ulubiony typ literatury, ponieważ i tak kręcę się ciągle wokół fantastyki i dosyć niechętnie sięgam po inne gatunki. Jakoś mi nie siadają, chyba, ze naprawdę muszę lub są rzeczywiście genialne jakieś pojedyncze egzemplarze.

Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-booki?
- Wolałabym czytać tylko e-booki, bo są bardziej dostępne, łatwiej je przenosić z miejsca na miejsce, bo na czytniku, a także nie niszczą się i nie muszę czekać w bibliotece czy wydawać pieniędzy na książki papierowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna