środa, 7 października 2015

Dlaczego bloguję?

Pytanie, które powinien sobie zadać każdy prowadzący bloga.
Bo dlaczego?  Moja przygoda zaczęła się 5 lat temu. Do dnia dzisiejszego opublikowałam 664 posty. Nie poruszam jakiejś konkretnej tematyki. Piszę co chcę, po czym chcę, kiedy chcę. Nie piszę dla nikogo. Kiedyś bardziej  byłam wkręcona w blogowanie, komentowałam inne blogi i ludzie interesowali się moim w zamian. Ktoś polecił, ktoś wstawił linka. Działało.
Potem była leniwa i tak mam do dzisiaj - piszę dla siebie. Dobrym argumentem byłoby to, że chcę pielęgnować w sobie umiejętność pisania. Składnego, gramatycznego, niebanalnego. Nie, że tylko na komputerze wystukuję tysiące znaków dziennie. Kultywuję także pisanie na papierze. Listy, moja miłość. A dokładniej Werka :D Piszę też codziennie wieczorem dziennik, co jakiś czas pamiętnik. Po prostu lubię i chcę pisać, obojętne w jakiej formie i o czym.
Wiec bloguję i dobieram odpowiednie treści, bo mimo, że mało osób czyta, ktoś kiedyś może zbłądzić w czeluściach bloggera i trafić do mnie. A od tego co przeczytają, zależy ich postrzeganie mnie. A wiadomo, każdemu zależy na dobrej reputacji.
Reasumując? Piszę dla siebie, żeby rozwijać się i uzewnętrzniać w Internecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna