piątek, 30 października 2015

No i jestem w Krakowie na "święta". Naprawdę nie lubię Wszystkich Świętych, za bardzo mnie to przygnębia, dlatego cieszę się, ze zostałam w mieście i nie wróciłam do domu.
Co prawda jestem właściwie sama jak palec i nie powinno mi się to podobać. Szczerze nie cierpię być w mieszkaniu kompletnie sama.
Boję się, że mimo, iż zostanę sama bez teoretycznych rozpraszaczy, to nie pouczę się tak dużo, jak bym chciała i jak planowałam. No ale daily w HS same się nie zrobią ...
Mam w planach zrobić konspekty i bibliografie do trzech esejów. Boże dopomóż.
Pomalowałam szminką lustro w łazience. Dziewczyny mnie zabiją xD Ale zawsze tak bardzo chciała to zrobić, a odrobina motywacji nie zaszkodzi ^^


Ładne połączenie - Castle i SoA

Nauka, nauka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna