piątek, 11 września 2020

10 lat bloga

Dziś jest 19 rocznica WTC. Jest także 27 rocznica ślubu moich rodziców. Są również moje imieniny. Jednak dochodzi do tego kolejna rocznica - 10 lat bloga.
Zakładałyśmy blogi równocześnie, każda swojego - trzy koleżanki z gimnazjum. Tylko ja zostałam, wytrwałam i od 10 lat nieprzerwanie piszę. Lata były różne pod kątem treści, nie żeby była ona ambitna i nadzwyczajna, ale chodzi o częstotliwość i jakość postów.
Cieszę się, że jestem systematyczna, mam swoje zwyczaje i rytuały na blogu, co pozwala mi ciągle do niego wracać i nie zaniedbywać na długie miesiące.
10 lat temu byłam dziewczyną w połowie gimnazjum, obecnie szukam swojego miejsca w pracy, buduję super związek i powolutku planuję poważną przyszłość. Ciekawe co będzie za 5 lat ... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna