wtorek, 5 lipca 2011

"Co tam u Ciebie?"

Odpowiedź na pytanie "Co tam u Ciebie?" jest dosyć kłopotliwa w moim przypadku.
W moim życiu nie dzieje się nic ciekawego. Siedzę w domu i się nudzę, co spowodowane jest brakiem zainteresowania moją skromną osobą ze strony innych i cholernie brzydką pogodą. 
Cieszę się jedynie na środę, kiedy przyjedzie do mnie Miśka i zostanie aż do niedzieli. Tylko na to czekam całe wakacje. 
Jeżeli nadal nie znajdę sobie zajęcia, w te wakacje postawię sobie za cel napisanie przynajmniej 70 stron mojej książki. Na razie są 34. 
Któregoś pięknego dnia mam też wyjechać do dziadków na kilka dni. Rodzina zakłada, ze nie wytrzymam tam trzech dni i ucieknę stamtąd. Nie wierzą we mnie -.-
To by było na tyle.
Pochwalony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna