sobota, 2 lipca 2011

Shit

Niech to szlag. Kuzyn (10 lat) ciągle do mnie dzwoni i pyta się czy może przyjść. Mieszka w domu obok, przyjechał na wakacje do dziadków  ... Gdybym tak mogła mu odpowiedzieć "Chcę mieć spokój ... " Nosz kurcze, babcia by mnie zabiła. Ten młody ostatnio siedział u mnie 9h! Myślałam, że mnie szlag trafi. I tylko powtarza "Ah, jak ja dawno nie grałem w Sims i Zoo Tycoon ... Fajnie by było sobie pograć"
Nie wiem nawet czy to deja vu, czy po prostu słyszę niektóre rzeczy po kilka razy.
Nie chcę takich wakacji. Musze sobie jak najszybciej wymyślić jakieś zajęcie, wypad do miasta czy spotkanie z kimś, bo mnie mały zamęczy ...Zawraca mi głowę cały czas. Wczoraj mi się udało, bo wybyłam do Sfery, dzisiaj powiedziałam że muszę sprzątać, ale i tak wprosił się po obiedzie ;/ Muszę korzystać z wolności...
Nie życzę Wam takich wakacji...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna