sobota, 29 sierpnia 2020

Sierpniowe unikaty

Książka

Ballady i romanse - ojciec Adam Szustak. Skończyłam 5 część Ani z Zielonego Wzgórza i chciałam zrobić sobie małą przerwę od XX wiecznej Kanady. Zamówiłam niedawno książkę ojca Adama Szustaka o związkach. Bardzo lubię go słuchać, dlatego wiedziałam, że książkę też będzie się dobrze czytało. Nie pomyliłam się - książka jest świetna, z mądrościami i humorem typowym dla Dominikanina. W książce Szustak przechodzi przez wszystkie stadia związku, kształtowania się miłości, potem porusza tematy okołoślubne i późniejszego wspólnego życia. Cudo na papierze. Plus fakt, że kupiłam książkę, a robię to naprawdę rzadko, o czymś świadczy.




Piosenka

Janusz Radek - Kiedy U-kochanie


Zdjęcie



Kosmetyk

Nie mogłam się oprzeć przechodząc obok stoiska Golden Rose i poszerzyłam kolekcję lakierów o dwa brokatowe topy oraz dwa lakiery z odcienia niebieskiego. Na razie nie zawiodłam się na tej marce w kwestii lakierów, wierna fanka od 6 lat :)




Jedzenie

Początkiem miesiąca wykorzystywałam zbędne białka w lodówce i zrobiłam 4 blachy bezików. Sporo wzięłam nad morze i mieliśmy przynajmniej coś słodkiego na wyjazd. Ponadto, miałam mały plan, żeby na wyjeździe zrobić taką fajną deskę serów, więc kupiliśmy hummus, sery, warzywa, ogórki konserwowe, oliwki i suszoną kiełbasę. Do tego wino i mogliśmy siedzieć cały wieczór przy Netflixie.




Sytuacja

Sierpień rozpoczęliśmy aktywnie wyjściem na Błatnią, a potem wiadomo - wyjazd nad morze!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna