niedziela, 11 września 2011

Dzień rocznic

Witajcie moje Drogie.
Dzisiaj bardzo dużo się dzieje. Jest kilka rocznic, między innymi znana wszystkim dziesiąta rocznica zamachu na World Trade Center w Stanach. Pamiętam przez mgłę, jak 10 lat temu po powrocie z zerówki widziałam w telewizji film walących się bliźniaczych wież WTC. Smutne, bardzo smutne. Wielka tragedia dla narodu i chyba całego świata.
Kolejnym świętem jest rocznica ślubu moich rodziców. To już 18 lat. Ich miłość weszła w wiek dojrzałości. Bardzo się cieszę, że tworzymy szczęśliwą rodzinkę.
Następnie ... dzisiaj są moje imieniny, ale jakoś specjalnie nie obchodzę ich ;p
Ach i najważniejsze chyba dzisiaj: Mój blog obchodzi roczek! To może takie krótkie podsumowanie:
Liczba postów: 177
Liczba wejść (na chwilę obecną): 3 540
Liczba komentarzy: 220
Może dla niektórych to mało jak za cały rok, ale dla mnie znaczy to wiele i jestem z tego bloga bardzo dumna. W sumie gdyby nie Wy i Wasze zainteresowanie nim, chyba bym go nie kontynuowała. Jestem Wam bardzo wdzięczna! ;*
O 19.00 wybieram się na koncert Gospel, w którym śpiewa Miśka. Muszę być, obowiązkowo. Na pewno będzie super.
Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam ;)

10 komentarzy:

  1. moi rodzice mieli rocznicę 9 września :)
    gratuluję roku bloga:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bierzesz udział w konkursie u mnie, jednak nie masz w obserwowanych ani mojego bloga, ani MILD-LACE. Jeśli do końca trwania konkursu nie dodasz tych obu blogów do obserwowanych - komentarz zostanie usunięty.

    Pozdrawiam, www.diane-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde!? Ja myślałam że to zdjęcie jakąś lustrzanką zrobiłaś !!

    Gratuluje tobie i rodzicom i życzę udanego koncertu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę abyś spróbowała przestać obserwować te 2 blogi i kliknęła jeszcze raz OBSERWUJĘ, po odświeżeniu stron. Sprawdzałam już kilka razy i nie obserwuje nikt o nazwie "Dagna"... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. No "Daga95" jest, w porządku, a dlaczego nie obserwujesz publicznie? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Publicznie, w zasadach jest to nawet podkreślone. Dlatego proszę o zakończenie obserwowania anonimowego i ponowne obserwowanie blogów, ale publicznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. także pamiętam ten dzień , jaka ja byłam malutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 18 lat to sporo :) Wszystkiego Naj i oby tak dalej! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja nie pamietam tej chwili ;(
    ojejku ;D
    buziaki
    http://beeautifullly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. [*] ja nic nie pamiętam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna