piątek, 9 września 2011

Weekend

Witajcie! 
Nastał długo oczekiwany przeze mnie weekend. Nie żebym była niezadowolona z liceum, ale jestem zmęczona po tym tygodniu. Lekcje nie są już tak lajtowe, plecak coraz cięższy, książki coraz większe i lekcji więcej niż się spodziewałam. Pani z polskiego jest bezlitosna i zadaje dużo zadania. Przeżyłam ten tydzień. Najgorsza jest chyba religia, na której zaczęliśmy oglądać "salę samobójców". Okropność. Fuj. Ohyda. Nienawidzę tego filmu. Już po pół godzinie było mi niedobrze. Nie wiem za co zbierał takie pochwały. Twarz tego Dominika będzie mi się śniła po nocach. Blee. Nie mogę o tym myśleć. Pocałunek chłopaków. No gorszej rzeczy sobie nie wyobrażałam.
Wracając do szkoły. Polubiłam moją klasę. Odeszła jedna dziewczyna, więc jest nas teraz 31. Znam już prawie wszystkie po imieniu. Nazwiska opanuję może za kilka tygodni. Mamy w klasie 4 Ole, 4 Asie, 3 Kingi, 2 Anie. Nagromadziło się tego trochę. Cieszę się, że mam koleżankę, z którą codziennie wracam na przystanek. Jest miło i wesoło. Weekend szykuje się niezły, chyba nie będę miała zbiórki, więc sobota wolna i się wyśpię. W niedzielę wielki dzień.
Zabieram się za czytanie Waszych blogów, dość sporo mam do nadrobienia. 
Do zobaczenia! ;*

13 komentarzy:

  1. Tak niestety będzie, coraz ciężej ;/ ale dobrze, ze klasa fajna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podobała 'sala samobójców' ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki :) Pamiętam pierwsza technikum i też nie było za ciekawie na początku, ale da się przyzwyczaić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam, że Sala Samobójców jest dobrym filmem, a Jakub Gierszał przystojnym aktorem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też dłuuugo czekałam na ten weekend :p

    OdpowiedzUsuń
  6. ja teraz jakoś nie jem słodyczy codziennie, jedynie wtedy jak rodzice coś przyniosą albo mama upiecze ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam weekend! ;)

    może wpadniesz do mnie kochana? ;p
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do liceum to mam podobne odczucia, nie sądziłam, że będę miała aż tyle nauki a to dopiero początek... Niestety mat fiz chem do czegoś zobowiązuje, eh. Dobrze, że chociaż klasa jest fajna a co do nazwisk - opanowałam już praktycznie wszystkie, trochę tylko czasem mi się mylą ;D Pozdrawiam i życzę miłego weekendu ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam nigdy tego filmu. Zamierzam kiedyś :P
    U mnie w klasie też jest 31 osób, bo odeszła jakaś dziewczyna. :]
    A 5 z polskiego jeszcze odzyskasz :D Odegrasz się :P

    OdpowiedzUsuń
  10. też nie lubie tego filmu :D a co do weekendu to strasznie się cieszę że już nastał :D
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Komputer tylko w weekend... szkoda mi Ciebie ;(
    A co do sali samobójców to nie widziałem, ale to co słyszałem wystarczy żebym uważał że to jakieś ścierwo, którego nie zamierzam obejrzeć, cenie swój czas, więc oglądanie tego byłoby >samobójstwem wolnej chwili:DDD

    miłego weekendu : >

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna