poniedziałek, 19 września 2011

Na szybko

Dzień dobry
Wpadłam na dosłownie sekundę. Jutro z klasą jedziemy na zajęcia integracyjne do poradni psychologiczno pedagogicznej. Już się nie mogę doczekać. Na pewno będzie super.
Doszedł do nas nowy chłopak, z Asnyka się przeniósł. Jest OK. 
Na Wfie chyba dostałam 5 za kręcenie hula hopem. Pokazywałam koleżance jak się poprawnie kręci. Ze stresu i z tą świadomością, że patrzą na mnie 33 pary kręciłam bioderkami kucając. Co z tego, że wyglądałam jak dojrzały pomidor, zyskałam w ich oczach. Dziękuję Kindze, która wypchnęła mnie na środek sali :)
Mam już napisane 100 stron książki. Dochodzi do punktu kulminacyjnego. Będzie się działo.
Właśnie oglądnęłam "Step Up. Taniec zmysłów". Pozytywnie.
Idę po czekoladę i zabieram się za książkę.
Do piątku! :*

15 komentarzy:

  1. Gratuluję 5 ;) Ja nie umiem kręcić hula hopem ;/ ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog!

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi niestety nigdy nie pomagał, a mama o tym zapomniała ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. możliwe, przecież każdy ma inne gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i zrobiłaś mi "smaka" na czekoladę :D
    Hula-hop rządzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Step up!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię francuski :))
    A i gratuluję 5 z w-f :D kręcenie hula hopem jest fajne ale po czasie nudne :P
    Uwielbiam Step Up :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie za to ją kocham - głos i gitara ! :) Więc zapraszam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zawsze byłam w to dobra :D Pamiętam, że w gimnazjum dostałam nawet 6. Teraz już niestety czegoś takiego nie robimy. Tylko biegi, biegi i jeszcze raz biegi :)
    Gratulację !

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do mnie to obserwowania :) a odwdzięczę się tym samym :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę takiego wyjazdu z klasą, my niestety czegoś takiego nie mamy :) A hula hopem nie umiem kręcić chociaż kiedyś coś tam mi wychodziło ;) Piszesz książkę? O jak super, mogłabym przeczytać ?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna