poniedziałek, 26 września 2011

Ocenowo

Hejo
Znowu wbiłam nielegalnie na komputer. Dostałam dzisiaj 5 z chemii, pierwszy raz w życiu, 3 z historii, a to źle, bo jestem humanem, i na basenie popisałam się i nauczyciele zwrócili na mnie uwagę i na mój styl. Ogólnie - bosko, bosko, bosko. Serio, jest cudownie. + mój wspaniały humor po weekendzie z harcerkami. Szybko poczytam Wasze blogi i idę na randkę z polskim i geografią. 
Ach i rozmowa z Kingą o mięsie. Cały czas o jedzeniu. I potem ciągle głodna jestem -.-
Jesień jest ... trzeba się wybrać w ładny dzień na sesję (Miśka, to taka aluzja)
Mmm! Moja książka płacze. Idę spać, bo chyba i tak się nie wyrobie ze wszystkim ...
No, to tyle. Zmykam. 
Do piątku ;*


A! I jeszcze jedno: Przepraszam, że ta notka taka pogmatwana i w ogóle, ale czas leci niemiłosiernie, a czasami mam tak wiele do powiedzenia ...

13 komentarzy:

  1. Rozmowa o mięsie. Ale musi być interesująca :D haha! Też często przeprowadzam takie rozmowy, o mięsie też się zdarzyło chyba... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsze rozmowy są o jedzeniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje:) i zapraszam do mnie do konkursu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ciągle chodzę głodna, a wtedy wymyślam sobie najwięcej rzeczy, które bym zjadła, a których nie mam aktualnie pod ręką ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, ja to sie juz uzależniam od bloga. Muszę coś napisać chociaż raz na dwa dni, a czasu brak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że życie jest super. I piosenka jest świetna, bo świetny zespół. I dzięki. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem ostatnio wiecznie głodna :D Życzę dużo energii do nauki, oby do piątku! : ) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 5 z chemii, a 3 z historii też nie jest złą oceną, ja np. mam problemy z nauką chemii jak jest sprawdzian bo mam parenaście kartek z zeszytu + mapy + jakieś 35 stron w książce, a ja jestem taka, że uczę się dzień przed:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super piosenka ! super blog!! będę częściej ;d
    zapraszam również do siebie będzie mi miło :)
    www.agatatkaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna