piątek, 30 września 2011

"Friday I`m in love"

Dobry dzień!
Minął kolejny tydzień. W szkole działo się jak zwykle dużo. Mieliśmy m.in. wizytę kontrolną u higienistki. Pani stwierdziła, że powinnam być modelką, ze względu na figurę i urodę. Bzdura? Przy okazji ucięłyśmy sobie pogawędkę na temat mojej wsi, bo okazało się, że ma tam działkę.
Dowiedziałam się także, że jestem wzrokowco - dotykowcem i pracuję lewą półkulą, cokolwiek to znaczy. 
Tak poza tym, to ostatnimi czasy mam masę nauki z geografii i polskiego. Mam już na koncie dwie oceny 3 z historii. To chyba niedobrze. Jasne, bardzo niedobrze. I wstyd ... -.- 
Coraz częściej zasypiam na fizyce. Siedzę w pierwszej ławce, ale najwyraźniej nauczyciel nic sobie z tego nie robi, że leże na ławce. 
Na angielskim pani postanowiła, że musimy korespondować z Turkami, aby kształcić nasz język angielski. A nóż widelec wyjdzie z tego jakaś znajomość. Będę miała swojego pierwszego Pen Friend`a.
A na zakończenie ... spędziłam 3 godziny na przymierzaniu butów i w końcu udało mi się znaleźć odpowiednie. Razem z mamą nazywamy je "w stylu Ani z zielonego wzgórza". Cudo. I ultra wygodne.
Zostawiam Was z ich zdjęciami i zabieram się za Wasze blogi :)
Miłego wieczoru! ;*


 
 Sklep - Humanic

20 komentarzy:

  1. Niezłe akcje masz w szkole. haha! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ,ale odważne buty ;) podobne do moich :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojjj nidgy nie chce się siedzieć w szkole ;) dobrze, że ja na uczelni będę miała dość krótko zajęcia :)) ale buty, wow! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te buty i blog również

    OBSERWUJĘ i zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym umieć na takich chodzić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. na biologi coś kiedyś o tym było, a lewa to chyba od tych matematycznych, logika itd. ale nie pamiętam dokładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne masz te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też jestem wzrokowcem ^^
    Dzięki, mam nadzieję, że dostanę chociaż 2, ale wątpię:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kozaczki + cudowna piosenka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahahah musiała się pochwalić, udawając, że twierdzi że "to bzdura".
    Nawet nie wiesz jaką mam z tego polewę ;D
    Co do butów to ja się nie znam ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się bardzo ;) Chociaż nie jest to najładniejsze miasto to ma kilka swoich miejsc z urokiem ;d


    piękne buciki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa...te buty są śliczne! ;* Gdzie jest ten sklep?

    Kamila;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem w 3 klasie liceum, i u nas ludzie ciesza sie z 3 z historii :P
    Butki sa sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ! : )
    Zapraszam również do mnie : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna