sobota, 3 września 2011

Wędrowniczka

Witajcie!
Sobota spędzona na łódkach w Międzybrodziu z wędrowniczkami. Moja pierwsza zbiórka harcerska. Od 10.30 - 16.40 na wodzie. Super. Jestem jedyna świeża w drużynie, wszystkie mają kilka, kilkanaście lat stażu za sobą. Czułam się świetnie. Naprawdę, nie spodziewałam się czegoś takiego. Dowiedziałam się o nich bardzo dużo, one o mnie w sumie też. Szykuję się na kolejne zbiórki. Zostałam wędrowniczką.
Ach, jak jedna niedziela (wyświetl notkę) potrafi zmienić życie człowieka ...
Nadrobię komentarze na Waszych blogach jutro, obiecuję. Net mi tak muli, że szkoda gadać ;/
Pozdrawiam i miłego wieczoru ;*
___________
Ach, ze względu na masę nauki, która już powoli zacznie się w następnym tygodniu, będę wchodziła tylko w weekend. Uhu, ale będę miała do czytania po tych kilku dniach nieobecności ;)
Dzisiaj Miśka, wee! Będzie super.
Wczoraj film "Ślubne wojny" - polecam gorąco (Hudson i Hathaway)

12 komentarzy:

  1. harcerka? Też kiedyś byłam, ale po pierwszym wyjeździe zrezygnowałam. To chyba nie było dla mnie ale przywiozłam stamtąd ciekawe wspomnienia :d
    Uwielbiam pływać łódką:D

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, ja bym się nie nadawała do harcerstwa:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja idę do kina na Druhny ;)dziękuje za komentarzyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prowadzisz super bloga!
    :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna która już się uczy ;) może dlatego tak mówię, bo ja zaczynam dopiero w październiku ;p
    w każdym razie powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. iceum zobowiązuje, także rozumiemy brak czasu :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda,że tylko w weekendy ; c
    +dziękuje i zapraszam ponownie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię harcerstwa, te mundurki i wgl, to moje zdanie ;p :> ... może obejrzę ;)
    zapraszam: enchaaanel.blogspot.com .
    obserwujemy ? .. ; ]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna