niedziela, 25 stycznia 2015

Coś kolejnego, coś nudnego + zlepek zdjęć

I znowu nudze się jak mops. Ale jest nadzieja na urozmaicenie mojego dnia.
Powinnam ogarnąć Doktryny i przygotować się na poprawę kolosa z Historii (1 punkt do zaliczenia ... -.-)
Moje samotne wieczory wyglądają dołująco tak samo.

Na wykładach + moja ukochana spódniczka ;)

Profesjonalnie przygotowane stanowisko do nauki a'la student

Zmęczone selfie mojej zmęczonej twarzy przy okropnym świetle w mieszkaniu. Ale dawno nie miałam żadnego selfie

"Zacznijmy od nowa" z misiem i jabłkową świeczką

Śnieg. Zimno. A tu trzeba wyjść na zewnątrz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna