sobota, 3 stycznia 2015

Dzienniki, pamiętniki.

Zainspirowana pomysłem książki "Zniszcz ten dziennik", postanowiłam od nowego roku prowadzić coś dodatkowego niż mój normalny dziennik z Paulo Coelho. Mam zamiar wklejać tam jakieś swoje papierki, bilety, ulotki. Ozdabiać, pisać wiersze, piosenki, swoje przemyślenia. Potrzebuję tylko grubego zeszytu z gładkimi kartkami i więcej taśm washi.
Dodatkowo zabieram się za książkę "Kodeks wygranych. X przykazań człowieka sukcesu" Krzysztofa Króla, gdzie zadaniem od autora jest założenie dziennika. Co jakiś czas mamy zadania do spełnienia, czyli napisanie czegoś w tym dzienniku. A po lekturze zobaczymy rezultaty.
Poszperałam w poszukiwaniu inspiracji na pintereście i oto co znalazłam:



A poniżej dziennik, który ozdobiłam. I już zaczynam w nim pisać dziwne wywody i realizować zadania z książki Króla.
A ten słoik -> kolejne postanowienie, którego się chwytam na 2015 rok. I wiem, że wytrwam, bo mam w sobie tyle determinacji.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna