piątek, 5 sierpnia 2011

Stomatologia

Właśnie wróciłam od dentysty. Borowanie, uzupełnianie, fluoryzacja. Szykują się jeszcze ... 2, 3 wizyty i czeka mnie aparat stały ;/ Bu! Nie powiem, że bardzo się cieszę, ale może kiedyś będę miała odwagę uśmiechnąć się do lustra i pokazać sobie całe uzębienie. Mam zamiar zainwestować w elektryczną szczoteczkę do zębów (O ile nie wydam przeznaczonych na to wydatków na sukienkę jeansową ...)
Bywajcie. Wracam do pisania. Trza dobić do 70 ;)
Zdjęcie dodam, bo dawno nic nie wstawiałam ;D
/ Cholera, zaś pada -.- /

2 komentarze:

  1. Nie nawidze dentysty.! Blee.;dd
    A zdjęcie jest cudowne.;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się, ja miałam aparat przez dwa lata i co nie było tak źle:D Pomyśl o tym że później będziesz miała takie śliczne proste zęby jakie mam teraz ja no obłęd opłaca się trochę pocierpieć:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna