poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Książkowo

Witajcie. 
Jednak na spotkanie z panną M. i K. nie mogę iść, bo wypadło mi oprawianie, podpisywanie i zamawianie książek dla mnie i brata. Już czuje zapach szkoły. W sumie to się bardzo cieszę. Wszystko nowiutkie. I ładnie pachnie. 


Przeczytałam cały stosik wypożyczonych książek z Książnicy Beskidzkiej. Każda była bardzo wciągająca i godna uwagi. Polecam ;)
(Druga książka od góry i trzecia noszą tytuł: "Jak pies z kotem" oraz "Tam gdzie rosną dzikie astry")


Korzystając z okazji zaprezentuję ozdobę, którą ostatnio wykonałam. Banalna, ale dodaje uroku pokojowi. Nie daj Boże zaświeci słońce, wygląda ślicznie. Są to ususzone kwiaty piwonii w niskich słoiczkach.




Poniżej zdjęcia z obchodu po ogrodzie. Nasza rodzinka panienek pod brzózką i zarośnięty przez bluszcz domek dla ptaszków. Jest urokliwe.




Dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam ;)

15 komentarzy:

  1. Nałóg fajny, ale do czasu i dopóki nie stwierdzisz, że to nienaturalne, gdy jedna paczka 25 gum wystarcza ci na 2 dni :D
    Grzybki jadalne? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy ten karmnik :)
    Ja już mam prawie wszystkie książki do szkoły, ale niestety nie nowe :P
    Twoja ozdoba jest bardzo ładna :) Takie coś można kupić w sklepie tylko dodatkowo jest pachnące. Ale ten zapach czasem mdli.. :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkooola ;/ masakra ;p
    ja jeszcze nie gotowa wogole ;p
    pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubóstwiam gumy, też czasami pochłaniam tyle.;d

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia:) A to pierwsze zdjecie; tam są zeszyty, tak? Twoje? Bo w kit pomysłowo zrobione:D Takie coś w s tylu ' zapamiętaj do czego jestem' :D

    może odwiedzisz mojego bloga kochana?:)
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm, grzybki ^^
    ___
    dziękuje. Miło mi usłyszeć taki komplement :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne te dekoracje :)) !
    Świetny blog !.♥
    Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczy blog
    dekoracje super;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne fotki :D
    Ale jak widzę książki to wolę o tym nie myśleć :D
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. No więc. Z Książek, które masz. Czytałam każdą prócz Magdy.doc - czytałam za to Pauline.doc
    Chyba. I każda z tych książek bardzo mi się podobała. Zwłaszcza Poczwarka. Polecam Ci "Ono" i "Tam gdzie spadają anioły" tej samej autorki.
    I uwielbiam książki Ewy Nowak.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Duma i uprzedzenie" czytałam i polecam : )

    pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna