środa, 17 sierpnia 2011

Lubię Cię!

Lubię Cię. Słowa niby takie niepozorne, a jednak wywołują wielki uśmiech na ustach adresata. Miło jest to słyszeć, umieją one poprawić humor nawet w pochmurne, deszczowe i zimne dni. 
Już o 8.00 obudziła mnie Kropka. Oj, dzień będzie dzisiaj długi. Zaraz idę obierać śliwki u sąsiada. Znowu się najem i zapewne dostanę wysypki .... Mówi się trudno. Trzeba korzystać w pełni z wakacji. Już niecała połowa sierpnia i zaczynam nowe życie.
Dziękuję ;)


Mam dziwne wrażenie, że blog psuje jakość zdjęć -.-

5 komentarzy:

  1. podoba mi się Twój blog :)
    Zapraszam do siebie, wystawiłam rzeczy na sprzedaż, oversizowe koszulki, marynarki DIY i wiele innych :) może znajdziesz coś dla siebie :
    http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam takie wrażenie widząc moje zdjęcia :)
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Cię to dwa słowa, nawet ja to wiem.
    Nurtuje mnie też to, jak można obierać śliwki?
    Sorry, ale naszło mnie, by tu pojęczeć, czasem nawet ja to lubię -.^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna