wtorek, 22 grudnia 2020

Blogmas 2020 #22

 Tylko ta myśl, że w czwartek zaczyna się wolne daje mi siłę do wytrwania w pracy. Już naprawdę mam trochę dosyć i potrzebuję chwili wytchnienia.

Pakowaliśmy z J. dzisiaj ostatnie prezenty, więc na święta wszystko gotowe. Wysłałam też maile do wszystkich firm, z którymi współpracujemy w pracy, więc to także odhaczone. Jeszcze tylko zwrotka mailowa i koniec.

Jestem ostatnio trochę poddenerwowana, poza hormonami raz w miesiącu coś jeszcze mnie gryzie. Nie wiem co to, ale może to kwestia przemęczenia, braku wolnego, takiego luzu psychicznego. Za dużo siedzi mi w głowie, za dużo myślę i się martwię o przyszłość. Błagam, niech rok 2021 będzie lepszy i owocniejszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna