czwartek, 3 grudnia 2020

Blogmas 2020 #3

Kolejne intensywne popołudnie - tym razem spędziłam je na samotnych szybkich zakupach w galerii handlowej. Od razu po pracy pojechałam do jednej z galerii w Bielsku dokupić drobiazgi do prezentu dla szwagierki, przekąskę do czytania książki wieczorem, akcesoria do pakowania prezentów, kosmetyki, które mi sie skończyły i akcesoria do auta. Trochę mi się tego uzbierało, ale jestem juz tym sposobem gotowa na święta i nowy rok, bo nawet dziennik kupiłam nowy.

Czytam i czytam kolejną część Ani i cieszę się, że mam coś, co odciąga mnie od komputera codziennie wieczorem. Mam ambitny plan w przyszłym roku wziąć się za Władcę Pierścieni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna