wtorek, 8 grudnia 2020

Blogmas 2020 #8

Dobrze się siedzi w pokoju, w którym już panuje świąteczny klimat. Nadrabiałam Teorię Wielkiego Podrywu, a w międzyczasie malowałam paznokcie. Przyszły mi, super szybko, blaszki ze wzorami i stempel do paznokci, więc wczoraj testowałam. Nie wiem czy to wina moja, blaszek czy stempla, ale jeszcze nic nie odbiłam na paznokciach. Pewnie kwestia wprawy, odpowiedniej ilości lakieru, a może też jakości stempla. Na razie domówiłam inne stempelki i czekam, aż na święta zapełnię wszystko śnieżynkami. Skrzyneczka na lakiery i akcesoria do paznokci zaraz będzie za mała ... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna