środa, 23 grudnia 2020

Blogmas 2020 #23

Jakoś przeżyłam ten ostatni dzień przed świętami w pracy, ale skróciłam go o 2 godziny, bo już naprawdę nie mogłam wytrzymać. Ostatni raz tak wcześnie wróciłam z pracy, jak pracowałam na produkcji w listopadzie.
Po powrocie zabrałam się za paznokcie na święta, bo jutro będzie już tylko gotowanie i sprzątanie. Postawiłam na czerwone z białymi gwiazdami i białe z zielonymi i czerwonymi wzorami - choinką i jeleniem. Jestem dumna z nich, w końcu wychodzą mi stempelki. Dzięki radom https://www.instagram.com/aboutallandnothing.nails/ w dm na Instagramie, zaczęłam bardziej ogarniać stemplowanie lakierami i robienie wzorów. Natalia jest moim paznokciowym guru!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna