poniedziałek, 16 grudnia 2019

Blogmas 2019 #16

Czas leci jak szalony. Jeszcze tydzień do pracy i przerwa świąteczna, która również minie w mgnieniu oka.
Końcówka roku to taki burzliwy okres. Dla mnie teraz zaczął się intensywny okres rekrutacji, które startują z początkiem stycznia. Będę miała dużo panów do przyjęcia i ogarnięcia już pierwszego dnia po przerwie świątecznej. Jakby mi się miało nudzić po tylu dniach wolnego...
Czekam z niecierpliwością na święta, a po świętach na Sylwestra, który mam nadzieję, że będzie dla mnie wyjątkowy. Nie mam żadnych dużych planów, ale pierwszy raz od 4 lat spędzę go w innym gronie, spokojniejszym, z obcymi, ale fajnymi ludźmi. I będzie to pierwszy Sylwester z J. czego już w ogóle nie mogę się doczekać.
Jutro jadę kupować buty na narty, a nie miałam takich na nogach już 10 lat, więc będzie to szok w pierwszym momencie. Jednak bardzo mnie w tym roku ciągnie na stok i chciałabym pojeździć dużo. Mam z kim, więc jest motywacja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna