czwartek, 5 grudnia 2019

Blogmas 2019 #5

Chyba jeszcze nigdy w życiu nie spakowałam tyle prezentów, co dzisiaj. Wszystko przez Szlachetną Paczkę, która trwa do soboty, więc jeszcze pewnie w piątek będę o niej pisać. Jednak to tygryski lubią najbardziej - praca manualna, pakowanie, klejenie, układanie i opisywanie ładnie rzeczy.
Po pracy zasłużona nagroda - poszłam do kina na Krainę Lodu 2. Sama! Nikt nie chciał iść ze mną, a ja tak bardzo chciałam. Z kartą unlimited jakoś nie było mi szkoda iść samej. Było bardzo mało ludzi - tylko dwóch rodziców z dziećmi i ja. Mogłam rozłożyć się na siedzeniach jak chcę, usiąść wygodnie. Nie miałam czasu w pracy zjeść, więc w kinie jadłam kanapkę :D
Po kinie szybkie zakupy - pokończyły się kosmetyki, chusteczki wszelakiego rodzaju, zmywacze. Kupiłam też od razu prezent dla mojej przyszłej bratowej na święta. Czuję, że w tym roku nie ogarniam prezentów świątecznych, ale tak właściwie brakuje mi tylko jednego - dla J. Nasze pierwsze święta, nie mam pojęcia co mu dać, a mój pomysł na prezent kategorycznie odrzuca. No nie dogodzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! To naprawdę miłe z Waszej strony. Odwdzięczę się za każdy.
Bardzo proszę nie ogłaszać się w komentarzach.
Pozdrawiam.
Dagna